Általános szerződési feltételek

Figyelmesen olvassa el az alábbiakat!

Általános szerződési feltételek

Általános Szerződési Feltételek

Üzletszabályzat (ÁSZF)

A jelen Általános Szerződési Feltételek (a továbbiakban: "ÁSZF") határozzák meg a www.shwroom.hu weboldal (a továbbiakban honlap) felhasználásának feltételeit, illetve a honlapon elérhető szolgáltatást igénybe vevők (továbbiakban: Felhasználó) részére irányadó szolgáltatási feltételeket. A honlap használatához szükséges azon technikai tájékoztatást, amelyet jelen ÁSZF nem tartalmaz, a honlapon elérhető tájékoztatások adják. A Felhasználó a honlap használatával tudomásul veszi és elfogadja a jelen ÁSZF-ben foglalt feltételeket. Kérjük, hogy az oldal használata előtt figyelmesen olvassa el a jelen dokumentumot!

A szerződés tárgya

A szerződés tárgya a www.shwroom.hu weboldalon található webáruház (a továbbiakban moda ShowRoom Fashion webáruház), amelyen keresztül a Szolgáltató termékeit értékesíti, tehát a Szolgáltató valamennyi – a honlapon megjelenített – árucikkének (a továbbiakban: Termék) online adás-vétele. A Termékek tulajdonságait, jellemzőit az árucikkhez tartozó konkrét oldalon ismerheti meg. A termékek adatait, jellemzőit a Szolgáltató a legjobb tudomása szerint információk alapján tölti fel, azok valóságtól való jelentős eltérésért felelősséget nem vállal.

A jelen ÁSZF hatálya kiterjed a Magyarország területén nyújtott minden olyan elektronikus kereskedelmi szolgáltatásra, amely a ShowRoom Fashion webáruházon keresztül történik. A ShowRoom Fashion webáruházban történő vásárlásra az "Elektronikus kereskedelmi szolgáltatások, az információs társadalommal összefüggő szolgáltatások egyes kérdéseiről szóló 2001. évi CVIII. törvény" ("Ekrtv."), valamint. a fogyasztó és a vállalkozás közötti szerződések részletes szabályairól 45/2014. (II. 26.) Korm. rendelet (Korm.rendelet) irányadó.

Az eladó


Szolgáltató neve: Vadász Péter E. V
Adószám: 55513320-1-28
Székhely: 9172 Győrzámoly, Kossuth L. u. 36.
Telephelyek: 9026 Győr Bercényi Liget 26.
Telefon:   Ugyfelszolgalatunk emailben elérhető 
E-mail cím:  info@shwroom.hu 

Az elektronikus szerződéskötés lépései
A ShowRoom Fashion webáruházban regisztrált Felhasználóként vagy Vendégként lehet Termékeket vásárolni. A regisztráció során regisztrációs adatlapot kell kitölteni egy létező e-mail cím, vezeték- és keresztnév és egy jelszó megadásával. A regisztrációval online szerződés jön létre az Ekrtv. 5. § (4) bekezdésének megfelelően. Csak regisztrációt követően tudja a l webáruház a Felhasználónak biztosítani a korábbi vásárlások megtekintéséhez és a megadott adatok módosításához szükséges hozzáférést. A tévesen vagy pontatlanul megadott adatokra visszavezethető szállítási késedelemért, illetve egyéb problémáért, hibáért a Szolgáltatót semminemű felelősség nem terheli. A Szolgáltatót nem terheli felelősség az abból adódó károkért, ha elfelejti a jelszavát, vagy az illetéktelenek számára bármely – nem a Szolgáltatónak felróható – okból hozzáférhetővé válik. A ShowRoom Fashion webáruházban történő vásárlás elektronikus úton leadott megrendeléssel lehetséges, a jelen ÁSZF-ben meghatározott módon, az alábbiak szerint.

Az egyes Termékek oldalán választhatja ki a megrendelni kívánt Terméket és darabszámát (az alapértelmezett darabszám 1 db). A Szolgáltató korlátozhatja az egyes Termékekre leadható rendelési mennyiséget. A megrendelés elindításához adja meg a vásárolni kívánt darabszámot, majd kattintson a „kosárba” feliratra. Ezt követően a képernyő közepén a könnyebb áttekinthetőség érdekében felugrik a kosár tartalmát megjelenítő kis ablak. Amennyiben már befejezte a vásárlást, a „tovább a kosárhoz” feliratú gomb megnyomásával juthat el a „kosár tartalma” nézetbe, ahol megkezdheti a megrendelésének véglegesítését. Amennyiben még vásárolni szeretne, úgy a „vissza a kosárhoz” gombbal léphet vissza az egyes termékkategóriákhoz és újabb termékeket helyezhet a kosárba.

A megrendelés leadása egy ajánlattétel a Felhasználó részéről az adott Termék megvásárlására. Már korábban regisztrált felhasználóként email cím és jelszó beírása után jelentkezhet be. Regisztrációnál a *-al jelölt mezők kitöltése kötelező. Az adatok hibás megadása esetén a rendelés teljesítéséért nem vállalunk felelősséget.

Regisztrációkor először a vevő adatait kell megadni: név, e-mail cím (későbbi login név), jelszó, telefonszám, mobil szám, végül egy biztonsági kód beírása, és a „Regisztráció” gombra való kattintás után, a rendelési beállítások következnek. Ezen az oldalon a kézbesítéshez feltétlenül szükséges adatokat kell beírni: számlázási név, számlázási cím, szállítási név és cím, amennyiben eltér az előzőektől. A „Tovább” gomb megnyomásával a rendelés összesítő oldalra kerül.

A rendelés összesítő oldalon utoljára áttekintheti a megvásárolt termékeket, illetve informálódhat a rendelési összegéhez tartozó szállítási költségekről is. A termékek, illetve darabszámuk ekkor már nem módosíthatóak. Ekkor ki kell választani, hogy milyen módon kívánják a terméket megkapni: futárszolgálat által vagy személyes átvétellel. A kiválasztás után a rendszer automatikusan hozzáadja a rendelések összegéhez a futárköltséget, illetve a személyes átvételnél az 1 forintot.

Ha minden feltétel teljesült, a fizetési mód kiválasztása következik. Webáruházunkban csak készpénzzel vagy banki utalással/befizetéssel (utánvétnél vagy személyes átvételnél) történő fizetés is lehetséges. FIGYELEM! Amennyiben személyes átvételi lehetőséget választják, abban az esetben ennél e lépésnél mindenképp a készpénzes fizetési módot kell bejelölni! A fizetési mód kiválasztása és a „Megrendelem” gombra való kattintás után megrendelése beérkezik cégünkhöz.
A rendelés leadását követően rendszerünk azonnal automatikusan küld egy e-mailt, megerősítést a rendelésben leadott termékek feltüntetésével, a vásárlás összegével és a szállítási költségek feltüntetésével. Személyes átvételnél kérjük minden esetben várják meg újabb e-mailünket, miszerint a megrendelés teljesített állapotba került (AMI NEM AZONOS A RENDELÉS LEADÁSÁT KÖVETŐ AUTOMATIKUS RENDSZERÜZENETÜNKKEL!), mielőtt útnak indulnak a csomagért!

A megrendelések feldolgozása munkanapokon 9:00 és 16:30 óra között történik.

Felhívjuk minden kedves vásárló figyelmét, hogy az internetes kereskedelemre vonatkozó jogszabályok értelmében, az áru megrendelése egyben kötelezettséget is keletkeztet a termék megvásárlására és átvételére, mivel a szerződés létre jön, ha a kereskedő automatikus visszaigazolását követően egy újabb e-mailben értesíti a vásárlót a megrendelés teljesítéséről, a termék kiszállításának időpontjáról.

Vételár

A termékek mellett feltüntetett ár a termék bruttó ajánlati egységára, amely forintban értendő. Az ajánlati ár az adott pillanatban érvényes, és csak akkor válik végleges árrá, ha a megrendelő a rendelési folyamat lépéseit szabályosan elvégzi, és a rendelést jóváhagyja. A termék és a szállítási szolgáltatás végleges ára az az ár, amely a jóváhagyáskor a termék megnevezése mellett, majd a rendelésről küldött visszajelző e-mailben is szerepel. A végleges ár csak a felek közös egyetértésével módosítható. Amennyiben valamely rendelés vagy rendelések bármilyen okból módosításra, összevonásra kerülnek, a módosított rendelésre a módosítás időpontjában érvényes szállítási és fizetési kondíciók vonatkoznak.

Téveses feltüntetett árak!! A webshopban adódott technika problémák pl tévesen feltüntetett árakért az üzemeltető felelősséget nem vállal! Ez esetben az üzemeltető a rendelést megtagadhatja! 

Az általános szerződési feltételek elfogadásával a vevő ennek tudatában va


Rendelési, teljesítési feltételek

A www.shwroom.hu internetes áruházban történt rendeléssel minden vásárló kijelenti, hogy elfogadja a jelen üzletszabályzatot, tisztában van a rendelés menetével. A rendeléseket rendszerünk e-mailben automatikusan visszaigazolja.

A megvásárolt termékeket raktárkészlet függvényében legkésőbb 4-6 munkanapon belül küldi el. Kivéve, ha az adott terméknél más szállítási határidő van feltüntetve. Amennyiben hosszabb szállítási idővel kell készülni, erről a webáruház e-mailben értesíti a vásárlót.

Fizetési feltételek

Internetes áruházunkban leadott megrendelések banki átutalással/befizetéssel fizethetők SimplePay alkalmazással vagy utánvéttel az áru átvételekor.

Fizetés banki átutalással/befizetéssel :

A megrendelt áru banki átutalással vagy befizetéssel az oldalon feltüntetett bankszámlaszámra történő elutalása vagy a Takarék banknál vezetett bankszámlaszámunkra történő személyes befizetéssel lehetséges. Kérjük, ez esetben mindig várják meg visszaigazoló utalásra vár e-mailünket, melyben visszaigazoljuk a megrendelt termékeket és elküldjük a bankszámlaszámunkat. Ezen fizetési móddal történő megrendeléseket a megrendeléstől számított 5 munkanapig tartjuk. Amennyiben a megrendelés ellenértéke a megrendeléstől számított 5. munkanap végére nem érkezik meg bankszámlánkra, a megrendelést külön értesítés nélkül töröljük.


Fizetés utánvéttel:

A megrendelt áru kézhezvételekor kell a megrendelés összegét kifizetni készpénzben a futárnak.

Szállítási feltételek

Az áruházban kiválasztott és megrendelt termékeket a 

GLS futárszolgálatával juttatjuk el Önökhöz. A kiszállítás határideje a rendelés feladásától számított 4-6 munkanap. A futárszolgálat munkanapokon, 8 és 17 óra között kézbesíti a csomagokat. Kérjük, vegyék figyelembe, hogy nem tudjuk előre pontosan megmondani, hogy az adott napon az adott területen mikor kézbesítenek. Határozott időpontra történő szállítást sajnos nem tudunk garantálni. Sajnos, a futárok telefonszámát nem áll módunkban megadni.
Amennyiben sem Ön, sem valamely családtagja nem tartózkodik otthon, akkor olyan címet adjon meg, ahol munkaidőben át tudja venni a csomagot (pl. a munkahelyét). A megjegyzésben feltüntethet egyéb tudnivalókat is a szállítási címmel kapcsolatban (pl. a kézbesítési időtartamtó való munkaidő), illetve feltétlenül adja meg mobiltelefonját a futár számára. Sikertelen kézbesítés esetén előfordulhat, hogy a megrendelést nem a következő munkanapon, hanem a futárral egy előre leegyeztetett időpontban fogja megkapni. A trans-o-flex ügyfélszolgálat hétfőtől péntekig 08:00-17:00 óra között áll rendelkezésükre a csomagok szállításával kapcsolatban.



Magyarországon érvényes szállítási áraink
Házhozszállítás utánvéttel 1500.-Ft
Házhozszállítás banki utalással/befizetéssel 1511.-Ft
Külföldre történő szállítás díja: 3500.- Ft
Díjaink a 27%-os ÁFÁ-t tartalmazzák.

Sérült csomag

Kérjük, hogy a dobozt kézbesítéskor a futár előtt szíveskedjék megvizsgálni. Ha olyan sérülést tapasztal a dobozon, mely a benne lévő áru károsodására utal, vetessen fel jegyzőkönyvet, és ne vegye át a csomagot. Ha magán a dobozon van egy kis horpadás vagy karcolás, az még nem utal a benne lévő termék sérülésére. Jegyzőkönyv hiányában nem áll módunkban térítésmentesen cserélni a küldeményt. Ha sérülést tapasztalnak, kérjük
haladéktalanul lépjenek ügyfélszolgálatunkkal kapcsolatba a info@shwroom.hu - n

Kellék-és termékszavatosságra, jótállásra vonatkozó feltételek


A Termékre vonatkozóan a ShowRoom Fashion webshop kellék-és termékszavatosságot vállal. Termékszavatossági igény esetén a Termék hibája esetén Ön kijavítást, vagy - ha a kijavítás megfelelő határidőn belül nem lehetséges - a Termék cseréjét igényelheti, ha a Termékből elérhető cseretermék áll rendelkezésre. A Termék hibásnak tekintendő, ha nem felel meg a forgalomba hozatalakor hatályos minőségi követelményeknek, vagy nem rendelkezik a termékleírásban feltüntetett tulajdonságokkal. Ön a hiba észlelésekor késedelem nélkül, azaz legkésőbb a hiba felfedezésétől számított 2 (két) hónapon belül köteles a hibát ügyfélszolgálatunk számára a jelen Üzletszabályzatban meghatározott módon közölni. A termékszavatossági igény az adott termék általa történő forgalomba hozatalától számított 2 (két) évig érvényesíthető.

Egyes termékekre az egyes tartós fogyasztási cikkekre vonatkozó kötelező jótállásról szóló 151/2003. (IX. 22.) Korm. rendelet alapján jótállási igény érvényesíthető.

Elállási jog

Elállási jog gyakorlásának menete

Az e pontban foglaltak kizárólag a szakmája, önálló foglalkozása vagy üzleti tevékenysége körén kívül eljáró természetes személyre vonatkoznak, aki árut vesz, rendel, kap, használ, igénybe vesz, valamint az áruval kapcsolatos kereskedelmi kommunikáció, ajánlat címzettje (a továbbiakban Fogyasztó).

A terméknek, több termék szolgáltatásakor az utoljára szolgáltatott terméknek, a Fogyasztó vagy az általa megjelölt, a fuvarozótól eltérő harmadik személy általi átvételének napjától számított tizennégy (14) napon belül a szerződéstől indokolás nélkül elállni. A Fogyasztót a szerződés megkötésének a napja és a termék átvételének napja közötti időszakban is gyakorolja elállási jogát. Ha a Fogyasztó elállási jogával élni kíván, elállási szándékát tartalmazó egyértelmű nyilatkozatát köteles eljuttatni (például postán) a jelen ÁSZF 1. pontjában feltüntetett elérhetőségek igénybevételével a Szolgáltató részére.
A Fogyasztó levelét ajánlott küldeményként adja postára, hogy hitelt érdemlően bizonyítható legyen a feladás dátuma. A Fogyasztó elállás esetén köteles a megrendelt terméket a Szolgáltató jelen ÁSZF-ben feltüntetett címére indokolatlan késedelem nélkül elküldeni.

 A termék a Szolgáltató címére történő visszaküldésének költsége a Fogyasztót terheli. A Szolgáltatónak az utánvéttel visszaküldött csomagot nem áll módjában átvenni. A termék visszaküldésének költségén kívül az elállás kapcsán a Fogyasztót semmilyen más költség nem terheli. Ha a Fogyasztó eláll a szerződéstől, haladéktalanul, de legkésőbb a Fogyasztó elállási nyilatkozatának kézhezvételétől számított 21 napon belül a Szolgáltató visszatéríti a Fogyasztó által teljesített termékek árát. A Szolgáltató jogosult a visszatérítést mindaddig visszatartani, amíg vissza nem kapta a terméket. A Fogyasztó a visszaküldött termék cseréjét vagy annak értékének levásárlását is kérheti. A visszatérítés során az eredeti ügylet során alkalmazott fizetési móddal egyező fizetési módot alkalmaz a Szolgáltató, kivéve, ha a Fogyasztó más fizetési mód igénybevételéhez kifejezetten a hozzájárulását adja; e visszatérítési mód alkalmazásából kifolyólag a Fogyasztót semmilyen többletköltség nem terheli. A Fogyasztó kizárólag akkor vonható felelősségre a termékben bekövetkezett értékcsökkenésért, ha az a termék jellegének, tulajdonságainak és működésének megállapításához szükséges használatot meghaladó használat miatt következett be.

Visszaküldés esetén vegye fel a kapcsolatot ügyfélszolgálatunkkal EMAILBEN!

A vásárló az elállási jogát akkor gyakorolhatja, ha a visszaszolgáltatott termék az alábbi feltételeknek megfelel:

-a vásárolt terméket sérülésmentesen, hiánytalan, gyári csomagolásban, a csomagoláshoz mellékelt minőségjeggyel ellátva kell visszaküldeni

- a kézhezvétel után megsérült termékek esetében elállási jog nem gyakorolható

- használt terméket nem veszünk vissza

Amennyiben a visszaküldött termék a fent leírt feltételeknek megfelel, úgy annak ellenértékét, a termék visszaszolgáltatásától számított 21 napon belül visszafizetjük. A termék visszaszolgáltatásával kapcsolatban felmerült szállítási, csomagolási költséget a vásárló viseli. Utánvéttel feladott csomagokat nem áll módunkban átvenni, azokat automatikusan visszaküldjük a feladónak.

A visszaküldést az alábbi címre kérjük:

ShowRoom Fashion

9400 Sopron Újteleki utca 6.

Termékcsere:

Amennyiben a cseretermék készleten rendelkezésre áll, úgy a visszaküldött termék kézhezvételétől számított 14 napon belül kicseréljük azt. Csak azokat termékeket áll módunkban kicserélni, amelyeket sérülésmentesen, hiánytalanul, gyári csomagolásban, a mellékelten csatolt minőségi igazolással érkeznek vissza. A már használatba vett terméket nem cseréljük ki. Az első csere termék kiszállításának költségét a webáruházunkat terheli, minden további csere kiszállításának költsége a vásárlót terheli.

Amennyiben a választott terméket nem áll módunkban 14 napon belül kicserélni, úgy annak ellenértékét a vevő általt megjelölt bankszámlaszámra visszafizetjük.


Jótállás

Az egyes tartós fogyasztási cikkekre vonatkozó kötelező jótállással kapcsolatban az egyes tartós fogyasztási cikkekre vonatkozó kötelező jótállásról szóló 151/2003. (IX. 22.) Korm. rendelet tartalmaz előírásokat. A rendelet (tárgyi) hatálya csakis az új, Magyarország területén kötött fogyasztói szerződés keretében értékesített és a rendelet mellékletében felsorolt termékekre vonatkozik. A kormányrendelet mellékletében felsorolt tartós fogyasztási cikkek tekintetében a kötelező jótállás 1 év, melynek kezdő időpontja a termék a Fogyasztónak történő átadásának a napja vagy ha az üzembe helyezést a Szolgáltató vagy annak megbízottja végzi, az üzembe helyezés napja.

A vállalkozás jótállási kötelezettsége alól csak abban az esetben mentesül, ha bizonyítja, hogy a hiba oka a teljesítés után keletkezett. Ugyanazon hiba miatt a Felhasználó kellékszavatossági és jótállási igényt, illetve termékszavatossági és jótállási igényt egyszerre, egymással párhuzamosan nem érvényesíthet, egyébként viszont a Felhasználó a jótállásból fakadó jogok az 7.1. és a 7.2. pontban meghatározott jogosultságoktól függetlenül megilletik.

Szavatossági, jótállási igények érvényesítése

A szavatossági igényeit a Felhasználó a korábbi elérhetőségeken érvényesítheti.

Szellemi tulajdonjog

Bármi, ami a www.shwroom.hu weboldalon található, a Szolgáltató kizárólagos tulajdonát képezi, vagy az adott szerzői jog és/vagy védjegy tulajdonos kifejezett engedélyével került felhasználásra. Az oldal bármely másolása, terjesztése, közvetítése, kihelyezése, linkelése vagy megváltoztatása a Szolgáltató engedélye nélkül szigorúan tilos. A jelen rendelkezések megszegése a szerzői jog,
védjegyek vagy egyéb szellemi tulajdon megsértésének minősül, amely a Felhasználó polgári vagy büntetőjogi felelősségre vonását vonhatja maga után. A ShowRoom Fashion márkanév és logó a Szolgáltató tulajdona. A Szolgáltató minden ehhez kapcsolódó jogot fenntart magának.
A Szolgáltató jogosult jelen ÁSZF-et a Felhasználók tájékoztatása mellett, egyoldalúan módosítani. A módosított rendelkezések a hatályba lépést követően az első használat alkalmával válnak hatályossá a Felhasználóval szemben, az ezt követően leadott megrendelésekre vonatkozóan.

Panaszügyintézés helye, ideje, módja

A Felhasználó a termékkel vagy a Szolgáltató tevékenységével kapcsolatos fogyasztói kifogásait az alábbi elérhetőségeken terjesztheti elő:


A Szolgáltató a szóbeli panaszt, amennyiben arra lehetősége van, azonnal orvosolja. Ha a szóbeli panasz azonnali orvoslására nincs lehetőség, a panasz jellegéből adódóan vagy ha a Felhasználó a panasz kezelésével nem ért egyet, akkor a Szolgáltató a panaszról jegyzőkönyvet – melyet öt évig, a panaszra tett érdemi válaszával együtt - vesz fel.
A Szolgáltató a jegyzőkönyv egy példányát személyesen közölt (üzlethelyiségben) szóbeli panasz esetén helyben a Felhasználónak átadni, vagy ha ez nem lehetséges, akkor az alább részletezett írásbeli panaszra vonatkozó szabályok szerint köteles eljárni. A Szolgáltató a telefonon vagy egyéb elektronikus hírközlési szolgáltatás felhasználásával közölt szóbeli panasz esetén a Felhasználónak legkésőbb az érdemi válasszal egyidejűleg megküldi a jegyzőkönyv másolati példányát. Minden egyéb esetben a Szolgáltató az írásbeli panaszra vonatkozó szabályok szerint jár el. A telefonon, vagy más hírközlési eszköz segítségével rögzített panaszt a Szolgáltató egyedi azonosítóval látja el, mely a későbbiekben egyszerűsíti a panasz visszakeresését. A Szolgáltató a hozzá írásban érkezett panaszt 30 napon belül érdemben megválaszolja. Az intézkedés jelen szerződés értelmében a postára adást jelenti. A panasz elutasítása esetén a Szolgáltató az elutasítás indokáról tájékoztatja a Felhasználót.

Panasz megtételének jogát az 1997. évi CLV. tv. 2. sz. mellékletében található nyilatkozatminta felhasználásával is előterjesztheti.


Egyéb jogérvényesítési lehetőségek

Amennyiben a Szolgáltató és a Felhasználó között esetlegesen fennálló fogyasztói jogvita a Szolgáltatóval való tárgyalások során nem rendeződik, az alábbi jogérvényesítési lehetőségek állnak nyitva a Felhasználó számára:

Panasztétel a fogyasztóvédelmi hatóságnál,
Békéltető testület eljárásának kezdeményezése (a Szolgáltató székhelye szerint illetékes Békéltető Testület elérhetőségeit fel kell tüntetni),
Bírósági eljárás kezdeményezése
Egyéb

ÁSZF, árak módosítása

A Szolgáltató jelen ÁSZF-et, a honlapon forgalmazott termékek árait és egyéb feltüntetett árakat nem visszamenőleges hatállyal bármikor módosíthatja, a módosítás a honlapon történő közzétételt követően lép életbe, és csak az életbe lépést követő tranzakciókra érvényes.

Technikai korlátok

A honlapon történő vásárlás feltételezi a Felhasználó részéről az Internet lehetőségeinek és korlátainak ismeretét és elfogadását, különös tekintettel a technikai teljesítményekre és a felmerülő hibákra. A Szolgáltatót nem terheli felelősség, ha bármilyen működési hiba észlelhető az internetes hálózatban, ami megakadályozza a honlap működését és a vásárlást.

NYEREMÉNYJÁTÉK:

1. A játék elnevezése, a játék meghatározása

 
A játék elnevezése: ShowRoom nyereményjáték
 
A játék meghatározása: ShowRoom Fashion (Vadász Péter E.v) (továbbiakban: Szervező) nyereményjátékot hirdet. Ennek kapcsán vállalja, hogy a www.instagram.com címen elérhető közösségi portálon ShowRoom Fashion  @showroomitalyfashion néven megtalálható. A játékban résztvevők a játék kapcsán:
 
Instagramon „Követés” (Follow) kapcsolatot alakítanak ki a Szervező (@showroomitalyfashion , @vikihalmosii) profiljával és az adott képet „Kedvelik”, és a feltételekben meghatározott módon kommentet írnak a kép alá.
 
A játékban részt vevők közül egy, véletlenszerűen kiválasztott (kisorsolt) játékos (továbbiakban: Nyertes) részesül nyereményben. A játékhoz az Instagramnak nincs köze, a Játékkal kapcsolatban semmilyen felelősséggel nem tartozik. Az Instagram a Játékot nem szponzorálja, támogatja, felügyeli, illetve más módon sincs kapcsolatban a Játékkal.
 
2. A nyereményjátékban való részvétel személyi feltételei
 
A nyereményjátékban minden magyarországi lakcímmel rendelkező természetes személy részt vehet. A nyereményjátékban részt vevők jelen Játékszabályzatban meghatározott feltételeket és szabályokat magukra nézve kötelezőnek fogadják el.
 
3. A játék időtartama
 
A játék 2019. Július 03. napján kezdődik és 2019. Július 9-én 23:59-ig tart.
 
4. A nyereményjátékban való részvétel tárgyi feltételei
 
A játékban minden olyan, a 2. pontban említett személy (továbbiakban: Játékos) részt vehet, aki rendelkezik saját Instagram felhasználói fiókkal, amennyiben személye annak alapján azonosítható. A Szervező nem vállal felelősséget a névazonosság, vagy a nyertesek azonosításának bármely egyéb hibájából eredő következményekért. A nyereményjáték a résztvevők számára ingyenes és semmilyen vásárlási kötelezettséggel nem jár.
 
5. A játékra való jelentkezés módja
 
A játékban való részvételre irányuló, kifejezett ráutaló magatartással történő jelentkezésnek minősül, ha a Játékos a nyeremény megszerzésének céljából „Követés” („Follow”) kapcsolatot alakít ki a ShowRoom Fashion Győr -val, és Halmosi Vikivel (@showroomitalyfashion, @vikihalmosii) Instagram oldalával, és „Kedveli” a @vikihalmosii Instagram oldalán található játékra irányuló 2019. Július 3-ánközzétett képét, valamint a fotó alatt a feltételeknek meghatározott módon kommentel, és megjelöli („taggeli”) 2 ismerősét. Más jelentkezési módot a Szervező nem fogad el.
 
A nyereményjátékban minden olyan magyarországi lakcímmel rendelkező természetes személy részt vesz, aki 2019. Július 9-én 23:59 óráig
 
a http://instagram.com linken elérhető Instagram képet „Kedveli”, kommentel alá a fent meghatározott módon, melyben 2 ismerősét megjelöli, valamint a @showroomitalyfashion @vikihalmosii hivatalos Instagram oldalát követi.
 
 
 
6. Nyeremények
 
A nyereményjátékban az összes, az Instagram képet kedvelő, kommentelő (és „taggelő”), valamint a hivatalos Instagram oldalt követő személy között kerül kisorsolásra a nyeremény:20.000 FT-os utalvány. A nyereményjáték keretében tehát 1 Nyertest sorsolunk ki az Instagramon.
 
7. A sorsolás ideje és a nyertesek értesítése
 
A nyereményjáték 2019. Július 09-éig 23:59 óráig tart. A sorsolás és a Nyertesek kiértesítése 2019. Július 09-én 24:00-ig megtörténik. A Nyertest az Instagramon keresztül a játékra irányuló képek alatt kommentben értesítem. A nyeremény átvételének pontos helyét és idejét a Nyertessel a kapcsolatfelvétel után egyeztetem. A kapcsolatfelvételt a Nyertesnek kell kezdeményeznie.
 
8. A nyeremény átvételének feltételei
 
A Szervező nem vállal felelősséget azért, ha a Nyertes nem veszi fel a kapcsolatot a szervezővel a Nyertes nevének ismertetése után legkésőbb 2019. Július 11-en 22:00-ig, és így elesik a nyereménytől. A játékban részt vevők hozzájárulnak ahhoz, hogy @vikihalmosii hivatalos Instagram oldalán győzelmük esetén közzétegye a nevüket. A játékban részt vevők vállalják, hogy győzelmük esetén jogosultságukat személyazonosító okirattal igazolják. Postázás esetén a felmerülő költségek a vevőt terhelik. 
 
9. A Szervező jogai
 
A Szervező kizárja felelősségét bármely kártérítési, kártalanítási igényért a nyereményjátékban való részvétel során, a játék esetleges hibáiból, hiányosságaiból, hibás működéséből eredő vagy ahhoz kapcsolódó költségekért, károkért, veszteségért. Nem vállal felelősséget továbbá azért sem, ha a játék időtartama alatt a @vikihalmosii hivatalos Instagram oldala neki fel nem róható okból időszakosan nem érhető el. A ShowRoom Fashion Győr . fenntartja magának a jogot, hogy a játék feltételeit a résztvevők tájékoztatása mellett megváltoztassa. A tájékoztatást elegendő a játék felhívással azonos módon megtenni. A résztvevők elfogadják, hogy a nyereményjátékban való részvétel során a Játékszabályzatban foglaltak bárminemű megszegésével a MandoFashion Kft. számára okozott kárért teljes körű felelősséggel tartoznak. A ShowRoom Fashion Győr nyereményjátékban való részvétel lehetőségét és a nyeremény átvételét a Játékszabályzat megszegése esetén bármely játékostól megvonhatja.
 
10. Adatkezelés
 
A nyereményjáték során a ShowRoom Fashion nem jut személyes adatokhoz. A nyilvános adatok kezelése az Instagram minden felhasználó számára biztosított lehetőségei és szabályai alapján történik.
 
A játékkal kapcsolatos további információ az alábbi e-mail címen kérhető: info@shwroom.hu 
Ingyenes kiszállítás

27 000 Ft feletti vásárlás esetén

Ügyfélszolgálat

Hétfőtől péntekig 8-17 óráig

Folyamatos akciók

Jelentős kedvezmények és ajándékok

Biztonságos fizetés

Ügyes megoldások bankkártyával is

Oldal tetejére